Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024

Η εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για τον γάμο, διαβατήριο για την Βασιλεία των Ουρανών

       


                                            Φωτό: Orthodoxia News Agency


Το Άγιο Πνεύμα, το οποίο μονοειδώς κατέρχεται και πολυειδώς ενεργεί, στερέωσε την πίστη και την θεία διάκριση στους Αγίους Πατέρες της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία συνήλθε την 23η Ιανουαρίου 2024, για να μελετήσει την θέσπιση του πολιτικού γάμου των ομοφυλοφίλων, με όλες τις συνέπειες που επιφέρει αυτό στο οικογενειακό δίκαιο και στο Σύνταγμα της χώρας μας, πρωτίστως στην κατά Χριστόν ζωή μας.

Τα μέλη της Ιεράς Συνόδου, οι Άγιοι Μητροπολίτες, οι οποίοι κρατούν τις Επάλξεις της Ορθοδοξίας ανά τον ελλαδικό χώρο, συνήλθαν ως ένα σώμα και μία ψυχή, με κεφαλή τους τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, προς μελέτη του φλέγοντος ζητήματος· κατατροπώσεως της μεγάλης πλάνης του εκφυλισμού της   ταυτότητος του ανθρώπου και διαλύσεως του θεσμού του ευλογημένου από τον Θεό γάμου στην ένδοξη χώρα μας, η οποία , εξ αρχαιοτάτων χρόνων, τιμά την ετεροσεξουαλική ένωση, και βαδίζει βίο θεάρεστο, στηριγμένη σε τρεις βασικούς άξονες, στην θρησκεία, στην πατρίδα και στην οικογένεια.

Με την γλώσσα της ευθύνης, της αλήθειας και της αγάπης του Χριστού, η Εκκλησία μίλησε σαφώς προς τα τέκνα της , θίγοντας τις αμετάκλητες συνέπειες της εγκρίσεως του προτεινομένου καταστροφικού νομοσχεδίου.

Υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ.κ. Ιερωνύμου, οι ακόλουθοι ιεράρχες συνέταξαν και υπέγραψαν την εγκύκλιο, σωτήριο απόδειξη ανακούφισης και διαβατήριο του χριστεπώνυμου πλήθους για την Βασιλεία των Ουρανών.


† Ὁ Ἀθηνῶν Ι Ε Ρ Ω Ν Υ Μ Ο Σ, Πρόεδρος
† Ὁ Καρυστίας καί Σκύρου Σεραφείμ
† Ὁ Μονεμβασίας καί Σπάρτης Εὐστάθιος
† Ὁ Νικαίας Ἀλέξιος
† Ὁ Νικοπόλεως καί Πρεβέζης Χρυσόστομος
† Ὁ Ἱερισσοῦ, Ἁγίου Ὄρους καί Ἀρδαμερίου Θεόκλητος
† Ὁ Μαρωνείας καί Κομοτηνῆς Παντελεήμων
† Ὁ Κίτρους καί Κατερίνης Γεώργιος
† Ὁ Ἰωαννίνων Μάξιμος
† Ὁ Ἐλασσῶνος Χαρίτων
† Ὁ Θήρας, Ἀμοργοῦ καί Νήσων Ἀμφιλόχιος
† Ὁ Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Νικηφόρος
† Ὁ Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας Δαμασκηνός


Οι δώδεκα αγιασμένες κεφαλές, ως Απόστολοι της Ορθοδοξίας, υπό την καθοδήγηση του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, εμφαινομένου επί του προσώπου του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου, διαβατήριο μάς εξέδωσαν για να αποφύγομε την μεγάλη κατάρα εμείς και οι γενιές που ακολουθούν, για να μην εμπλακούμε στα σίδερα της μεγάλης τροχοπέδης , προδώσομε τον Κοσμοσωτήρα μας, και παραμείνουν οι ψυχές μας καθηλωμένες στα κατώτερα τμήματα του Άδου, εις τον αιώνα των αιώνων. Για να μην χάσει η ζωή των Ελλήνων την θεία ευλογία της, την υγεία , το νόημά της, και τον τελικό της προορισμό.

Σε πέντε άξονες αναφέρεται η εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου:

1. Θεολογία και Ποιμαντική

Το διπλό έργο της Εκκλησίας, δια μέσου των αιώνων, είναι θεολογικό και αφορά την ομολογία της πίστεως , όπως την αποκάλυψε ο Χριστός και την έζησαν οι Άγιοι μας, και ποιμαντικό, που σημαίνει ότι οι ποιμένες της Εκκλησίας δρουν θεραπευτικά, με την χάρη του Αγίου Πνεύματος, όσον αφορά τις πνευματικές , ψυχικές και κατ΄ επέκταση σωματικές ασθένειες των πιστών, ενισχύοντας και εδραιώνοντας την αληθινή αγάπη προς τον Θεό και τον πλησίον, μετατρέποντας την φιλαυτία σε φιλοθεΐα και φιλανθρωπία. Με τον προσωπικό αγώνα τους οι ποιμένες της Εκκλησίας, αλλά και την σταθερότητα της δράσεώς τους εντός της Εκκλησίας, με την βοήθεια της Θεοτόκου και των Αγίων της Ορθοδοξίας, μεσιτεύουν προς τον Κύριο και Θεό μας, υπέρ της προστασίας, φώτισης και σωτηρίας μας.

2. Η αγάπη της Εκκλησίας

Ο Θεός αγαπά κάθε πλάσμα του, ο ήλιος ανατέλλει για δικαίους και αδίκους, και η Εκκλησία, ως πνευματικό νοσοκομείο, ασκεί την φιλάνθρωπο αγάπη της προς κάθε άνθρωπο, αρκεί ο ίδιος να το  θέλει.

3. Η Θεολογία της Εκκλησίας για τον Γάμο

Η θεολογία της Εκκλησίας για το ιερό μυστήριο του Γάμου βασίζεται στην Αγία Γραφή και την διδασκαλία των αγίων Πατέρων μας.

Στο βιβλίο της Γενέσεως ( Γεν. 1,27-28) είναι γραμμένο και τιμημένο ανά τους αιώνες το ακόλουθο: “ Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, κατ΄εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς. Και ηυλόγησεν αυτούς ο Θεός λέγων αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και πληρώσατε την γην και κυριεύσατε αυτής και άρχετε των ιχθύων της θαλάσσης και των πετεινών του ουρανού και πάντων των κτηνών και πάσης της γης και πάντων των ερπετών των ερπόντων επί της γης”.

Στο μυστήριο του γάμου, η ένωση ανδρός και γυναικός ευλογείται με τις απαραίτητες τρεις προϋποθέσεις:

α. Την δημιουργία καλής συζυγίας πρωτίστως και οικογενείας στη συνέχεια.

β. Την γέννηση παιδιών, ως καρπό της αγάπης των δύο συζύγων. Την μητρότητα και πατρότητα που είναι σεβαστά και απαραίτητα στοιχεία για την υγιή εξέλιξη των παιδιών.

γ. Την σύνδεση του ζεύγους και της οικογενείας του με την εκκλησιαστική ζωή, την τακτική Εξομολόγηση και Θεία Κοινωνία, που αφορούν την ορθή συμπεριφορά των Ελλήνων Ορθοδόξων, οι οποίοι επιθυμούν την χάρη του Αγίου Πνεύματος και την πνευματική άνοδο στην ζωή τους.

Ο κύκλος της εν Χριστώ ζωής αρχίζει με την Βάπτιση και ανάδειξη του βαπτισθέντος ως συσταυρωμένου με τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, με το Χρίσμα, και συνεχίζεται με τον Γάμο, την σταθερή Εξομολόγηση και συμμετοχή στην Θεία Κοινωνία, στα μυστήρια της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, κατά την διάρκεια όλου του βίου του πιστού,  καταλήγοντας στην Νεκρώσιμο Ακολουθία και Ταφή τού τιμημένου Χριστιανού.

Εκτός αυτού του ευλογημένου κύκλου της εν Χριστώ ζωής, δεν μπορεί να θεωρείται κάποιος Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος.

4. Η Πολιτεία για τον “πολιτικό γάμο των ομοφυλοφίλων”

Με στόχο την ενότητα, ειρήνη και αγάπη, την εύρυθμη λειτουργία του κράτους, η Πολιτεία καταρτίζει νομοσχέδια και ψηφίζει νόμους. Η Εκκλησία παράλληλα συμμετέχει εξ αρχαιοτάτων χρόνων σε όλες τις δοκιμασίες του λαού μας, και συνετέλεσε αποφασιστικά στην ελευθερία του γένους μας. Η Εκκλησία ποιμαίνει όλους, ορθώνει πνευματικά οικοδομήματα, και της πρέπει μεγάλος σεβασμός, αφού είναι το βασικό μας στήριγμα για την εν Χριστώ θέωση, το αληθινό νόημα αυτής της πρόσκαιρης ζωής μας.

Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, ομόφωνα και ενωτικά, τάχθηκε κατά του προωθουμένου νομοσχεδίου για τους ακόλουθους λόγους:

α. Καταργείται η πατρότητα και η μητρότητα και μετατρέπεται σε ουδέτερη γονεϊκότητα.

β. Εξαφανίζεται ο ρόλος (εκ Θεού ευλογημένος) των δύο φύλων μέσα από την νέα, ανυπόστατη μορφή οικογενείας.

γ. Υποβιβάζονται και ευτελίζονται οι βιολογικές, ψυχολογικές και σωματικές ανάγκες των παιδιών του μέλλοντος.

δ. Οι σεξουαλικές επιλογές των ομοφυλοφίλων ενηλίκων υπερτιμούνται σε βάρος της κοινωνίας ολόκληρης.

ε. Η Εκκλησία, έχοντας διαύγεια πνεύματος, φόβο Θεού και Θεού σοφία, αδυνατεί να προδώσει την θεάρεστη αποστολή της, αποδέχεται τα δικαιώματα των ανθρώπων σε επιτρεπτά όρια, και απορρίπτει εκείνα που δρουν σε βάρος των δικαιωμάτων του κοινωνικού συνόλου.

5. Εθνικό καθήκον για την οικογένεια

Η οικογένεια είναι το κύτταρο της Εκκλησίας, της κοινωνίας, και του Έθνους. Στο άρθρο 21 του ισχύοντος Συντάγματος γράφεται “ η οικογένεια ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο Γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους”. Σύμφωνα με τον καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, που είναι νόμος του Κράτους (590-1977), “η Εκκλησία της Ελλάδος συνεργάζεται μετά της Πολιτείας, προκειμένου περί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος ως...της εξυψώσεως του θεσμού του γάμου και της οικογενείας”, (αρ. 2).

α. Αντισυνταγματικό είναι το νομοσχέδιο αφού δεν συνάδει με το ισχύον Σύνταγμα.

β. Υποβιβάζει τον ουσιαστικό ρόλο της Εκκλησίας, όσον αφορά την προστασία των Ελλήνων Ορθοδόξων, που είναι η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού.

γ. Προωθεί την υπογεννητικότητα στην χώρα μας, το ήδη μεγάλο δημογραφικό πρόβλημά μας.

δ. Υποβιβάζει τον ρόλο , τον αγώνα και τις ανάγκες των πολυτέκνων οικογενειών.

ε. Η ομοφυλοφιλία είναι σαφώς ασθένεια και έχει καταδικαστεί ως τρόπος ζωής, και αντιμετωπίζεται θεραπευτικά και αποτελεσματικά με την μετάνοια εντός της Εκκλησίας. Η Εκκλησία μας πάντα συμπαραστέκεται σε κάθε αμαρτωλό, διότι και αυτός είναι δημιουργημένος κατ΄ εικόνα Θεού και με τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος μπορεί να φθάσει στο κατ΄ ομοίωση με τον Πατέρα όλων μας.

Πέραν της θεοπνεύστου εγκυκλίου της Εκκλησίας της Ελλάδος, γιατί σιωπούν οι επιστήμονες;

Κάποιοι ιερείς, δίκαια υποστηρίζουν δημοσίως, μέσα από το διαδίκτυο, ότι οι επιστήμονες σιωπούν και δεν λαμβάνουν σαφή θέση, όσον αφορά την ομοφυλοφιλία και τον πολιτικό γάμο των ομοφυλοφίλων. Για πολλούς λόγους συμβαίνει αυτό; κάποιοι εξ αυτών είναι οι ακόλουθοι:

α. Δεν θέλουν να αντιταχθούν στο έργο της παρούσας κυβέρνησης.

β. Αποφεύγουν να στιγματιστούν στην εργασία τους και να πέσουν σε δυσμένεια.

γ. Οι Ορθόδοξες θρησκευτικές τους αντιλήψεις είναι καταπιεσμένες ασυνείδητα εντός τους , με βάση τις σπουδές τους , την επαγγελματική τους πρακτική, τον σύγχρονο τρόπο ζωής τους, και τον διεθνή κοινωνικό μιμητισμό.

δ. Αρκετοί εξ αυτών πιστεύουν ότι η επιστήμη τούς απελευθέρωσε σεξουαλικά, και θεωρούν την Εκκλησία ως μία μορφή πουριτανισμού.Κάποιοι εξ αυτών βιώνουν σύγχυση σεξουαλικής ταυτότητος.

ε. Πιστεύουν ότι με την σιωπή τους δεν θα καταπατήσουν τα δικαιώματα των μειονοτήτων του πληθυσμού. Μιμούνται λανθασμένα και αλλότρια διεθνή πρότυπα.

στ. Αρκετοί είναι άθεοι και απαίδευτοι, όσον αφορά την εκκλησιαστική ζωή, απέχουν συστηματικά από την εν Χριστώ ζωή, αν και έχουν βαπτιστεί Χριστιανοί Ορθόδοξοι.

ζ. Έχουν υιοθετήσει μία επίπλαστη ταυτότητα του ευαίσθητου, προοδευτικού, χαλαρού, φιλελεύθερου ανθρώπου, ο οποίος κρατά κοινωνικά τους τύπους, φορώντας την κοινωνική persona του, και υπηρετώντας σταθερά το προσωπικό του συμφέρον.

η. Πιστεύουν ότι με το χρήμα και την δύναμη της εξουσίας είναι θωρακισμένοι και μπορούν να έχουν τα πάντα. Ενδιαφέρονται μόνο για την σταθερότητα της υγείας τους, εμπιστευόμενοι τους προσωπικούς τους ιατρούς-ανθρώπους, την οικονομική και επαγγελματική τους σταθερότητα , την προσωπική τους ασφάλεια και την καθημερινή άνεση και απόλαυση, όπως αυτοί το επιθυμούν, χωρίς δεσμεύσεις.

θ. Η επιστήμη τούς δίδαξε να παραδέχονται μόνο ό,τι βλέπουν και είναι στατιστικά αποδεδειγμένο. Τίποτα πέραν αυτού δεν υπάρχει.

ι. Δεν γνωρίζουν τι σημαίνει “αρχή σοφίας φόβος Κυρίου”. Πιστεύουν ότι τα γνωρίζουν όλα, διατηρούν τα ώτα τους κλειστά , ειρωνεύονται και αρνούνται να ακούσουν. Δεν γνωρίζουν την πνευματική τους πτωχεία, ούτε ότι υπάρχει κι άλλο πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο του Θεού.

κ. Είναι αρκετοί εξ αυτών συγκαλυμμένα ηδονοθήρες, με παρατεταμένη ενέργεια, εστιασμένη στην κοιλία τους, την οποία ενέργεια θεωρούν λυτρωτική για τον ταλαιπωρημένο τους εγκέφαλο, και κινητοποιούνται ως προς την ικανοποίηση και εκτόνωσή της, όπως αυτοί το επιθυμούν και φαντάζονται αδέσμευτα. Δεν γνωρίζουν τι σημαίνει πνευματική άθληση, ταπείνωση και προσευχή, ανιδιοτέλεια και σύνδεση με τον Θεό της αγάπης, πόσο μάλλον τι σημαίνει “εαυτώ και Θεώ συστρεφόμενος”.

λ. Υποστηρίζουν ότι η εκκλησία είναι το όπιον του λαού , παραμένοντας οι ίδιοι δαιμονικά ντοπαρισμένοι, ουσιαστικά σε κατάσταση σύγχυσης, αλλά κατ΄ αυτούς επίπλαστης εσωτερικής ειρήνης και αρμονίας.

Πολλοί και σοβαροί λόγοι συντρέχουν στην σιωπή των κοσμικών επιστημόνων , αλλά υπάρχουν και έντιμοι Έλληνες επιστήμονες-αθλητές, που ήδη έχουν ορθώσει την φωνή τους και ταχθεί στον αγώνα της Εκκλησίας μας, υπέρ της προστασίας του θεσμού της Ελληνικής οικογενείας και μία υγιούς , με Θεού αγάπη, ειρήνη, και σοφία κοινωνίας.

Ο Πάνσοφος Θεός, είθε να φωτίζει όλους μας! Μία διαβολική συγκυρία είναι κι αυτό το απαράδεκτο νομοσχέδιο, που έπληξε τον σκληρά εργαζόμενο και έντιμο κύριο Πρωθυπουργό. Είθε να προσέλθει για εξομολόγηση στον πνευματικό του, ώστε να κοινωνήσει των Αχράντων Μυστηρίων, για να λήξει ειρηνικά αυτή η καταραμένη απειλή για τον λαό μας.

Γιατί είναι λυπηρό εμείς , οι απλοί άνθρωποι, να κρατούμε ανά χείρας το διαβατήριο της Βασιλείας των Ουρανών, σφραγισμένο από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, και να αφήσουμε πίσω, στην σύγχυση των δαιμόνων, τον Κυβερνήτη της χώρας μας.


Ο Θεός μεθ΄ ημών

Ευθυμία Η. Κοντοπούλου

7/2/2024






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου