Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Η κατά Θεόν δρομολόγηση των σεξουαλικών ορμών

      




Τα χοιρίδια τρίβονται επάνω στην πέτρα, οι γάτες στις γωνίες των τοίχων γιατί λαμβάνουν τον πορνικό εμβολισμό συχνά και στο κρανίο , και οι σκύλοι, σε κατάσταση απελπισίας, γαυγίζουν επαναλαμβάνοντας hot-hot, ότι πολύ καίει και τίποτα δεν τους σώζει!

Ο άνθρωπος, που προικίστηκε με τον θείο λόγο, κάθε άλλο παρά είναι σε κατάσταση ελέγχου και δρομολόγησης των σεξουαλικών ορμών του, απόδειξη η οικτρή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει και οδεύει προς το χειρότερο η ανθρωπότητα, με βυθισμένη την ψυχή σε κατάσταση απόγνωσης, σύγχυσης και θλίψης.

-Είμαι ομοφυλόφιλος; με ρώτησε ένα απόγευμα του Μαρτίου 1993 ένας φοιτητής μου στον Τομέα Ψυχολογίας, στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, και με άφησε ενεά στα 35 μου χρόνια, με την ειδική περίπτωσή του! 

-Είμαι μοναχογιός, μίας εργατικής και αυστηρής μητέρας, και ζούμε στην Αθήνα. Αν και αρίστευσα και πέρασα στη Σχολή πριν από μία τριετία, επίσης παρακολουθούσα κανονικά τα μαθήματά μου, αισθάνθηκα έντονη επιθυμία να διακόψω τις σπουδές μου για ένα χρονικό διάστημα, και να βιώσω άλλες και πρωτόγνωρες εμπειρίες , που αφορούν την έννοια του “τι είναι Θεός και πώς τον προσεγγίζουμε”. Να δω από θεολογικής πλευράς τι είναι η ψυχή και τι λέγουν γι΄αυτό οι πατέρες στο Άγιον Όρος. Παράλληλα, ήθελα να απογαλακτιστώ από τη μητέρα μου.

Τελικά, έγινα δεκτός σε μία Ιερά Μονή στο Άγιον Όρος , μόναζα χωρίς να έχω καρεί μοναχός, και παράλληλα διάβαζα για να περάσω τα μαθήματα της Σχολής.

Πολλά και ανήκουστα μού συνέβησαν εκεί, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να αντέξω και να επιστρέψω αναγκαστικά πίσω στο σπίτι μου.

-Θέλετε να μού πείτε τι ακριβώς σάς συνέβη;

-Ένιωθα έντονο ερεθισμό στον πρωκτό και δεν γνώριζα πως να διαχειριστώ την κατάστασή μου.

Έβλεπα τις νύχτες στον ύπνο μου ότι ήμουν κλεισμένος μέσα σε ένα καλαμένιο καλάθι, το οποίο είχε μία τρύπα προσαρμοσμένη ακριβώς στην οπή του πρωκτού. Από εκεί εισχωρούσε και με σούβλιζε ο πονηρός με τη μορφή του γέροντά μου.

-Πριν πάτε στο Άγιον Όρος είχατε επιθυμίες ή φαντασιώσεις για πρωκτική ικανοποίηση ή έλξη προς άτομα του ιδίου φύλου ;

-Όχι ακριβώς, απλά δεν ένιωθα επιθυμία να συνευρεθώ με γυναίκα. Φαντασιώσεις με άνδρα δεν είχα.

-Συζητούσατε στο Άγιον Όρος τι σάς συμβαίνει με τον γέροντά σας, σε καθημερινή βάση;

-Συμμετείχα στη θεία εξομολόγηση και λάμβανα οδηγίες , προσπαθούσα, αλλά όσο ενέτεινα τις προσπάθειές μου, τόσο το πρόβλημα φούντωνε. Ντρεπόμουν να τα πω όλα στον γέροντα γιατί είναι πολύ καλός , τον αγαπώ και τον σέβομαι. Αν τα μάθαινε όλα δεν θα μπορούσα μετά να τον κοιτάξω, και αμφέβαλλα αν τελικά θα δεχόταν να προχωρήσω ως μοναχός.

-Πώς φούντωνε το πρόβλημα ακριβώς;

-Ένα βράδυ, είδα ότι ήλθε στο κρεβάτι μου μία αδελφή μοναχή, ξάπλωσε δίπλα μου και μού  λέγει:

-Θα κάνω την υπέρτατη θυσία, αν και είμαι μοναχή, να κάνω έρωτα απόψε μαζί σου, για να δεις τη γλύκα και να μην σκεφτείς ξανά να πας με άνδρα!

-Κάναμε στον ύπνο μου έρωτα, ήλθα και ευχαριστήθηκα, πολύ καλή ήταν και πάναγνη...αλλά τελικά δεν μου άναψε την επιθυμία να θελήσω να ξαναπάω με γυναίκα.

-Γι΄ αυτό κι εσείς συμπεράνατε ότι μάλλον είστε ομοφυλόφιλος,   θέλετε να πηγαίνετε με άνδρες και αποχωρήσατε από το Άγιος Όρος;

-Ακριβώς!

-Πώς μπορώ να σας βοηθήσω; Δεν είμαι εκπαιδευμένη στο πώς νικιέται ο διάβολος....

-Να με συμβουλέψετε τι να κάνω με τη μητέρα μου που θέλει να πάω με γυναίκα και να τα ξεχάσω όλα. Αδυνατώ να της κάνω το χατήρι. Εσείς πιστεύετε ότι είμαι ομοφυλόφιλος;

-Τα βιολογικά σας χαρακτηριστικά κάθε άλλο παρά αυτό δείχνουν, ασχέτως των εσωτερικών επιθυμιών. Ομολογώ την προσωπική μου αδυναμία, γιατί παρόμοια υπόθεση δεν είχα κατά το παρελθόν, ούτε δυστυχώς διδάσκονται σχετικά οι ψυχολόγοι, ακόμη και στα διεθνή μεγάλα πανεπιστήμια.....

-Είστε ένας καλός άνθρωπος και για μένα η γνώμη σας μετράει πολύ.

-Σάς ευχαριστώ και αναμφισβήτητα επιθυμώ το καλύτερο για εσάς, γι΄ αυτό θα πρότεινα, στη δεδομένη περίπτωση, να σας αναλάβει ένας πολύ καλά εκπαιδευμένος θεραπευτής, που να είναι ψυχίατρος ή ψυχολόγος και παράλληλα θεολόγος. Προς όφελός σας είναι να μην πάρετε ανεξέλεγκτα αποφάσεις για τον εαυτόν σας, προτού διαπιστώσετε και έλθετε αντιμέτωπος με όλες τις διαστάσεις του προβλήματος. Δεν χρειάζεται να πάτε ούτε με άνδρα ούτε με γυναίκα, απλά, όταν σας βασανίζει το πρόβλημα να το καταστέλλετε με φυσικούς τρόπους, αποφυγή τροφών που προκαλούν σεξουαλική διέγερση, ευχάριστη νοητική απασχόληση, εξωτερικές κόσμιες δραστηριότητες, αθλητισμό για εκτόνωση της ενέργειας, συμβουλευθείτε κι έναν γιατρό, αφού πρώτα αρχίσετε κανονικά συνεδρίες με τον θεραπευτή σας. Επίσης, μπορεί κατά βάθος να θέλετε να συνεχίσετε τις σπουδές σας στη Θεολογική Σχολή, αυτό είναι κάτι που θα το ανακαλύψετε μαζί με τον θεραπευτή σας. Ο τακτικός Εκκλησιασμός πιστεύω ότι τελικά θα σάς ανακουφίσει. Πρέπει να τα εξομολογηθείτε όλα σε έναν ιερέα της εμπιστοσύνης σας και να κοινωνήσετε.

Τότε, ως νεαρή και αμύητη λέκτορας της ψυχολογίας, δεν γνώριζα πώς δρομολογούν οι πορνικοί λογισμοί τις επιθυμίες και συμπεριφορές  ενός ανυποψίαστου ανθρώπου, και τι μαρτύρια  τραβούν οι αφιερωμένοι στον Θεό, εκείνοι που απαρνήθηκαν τον κοσμικό βίο και ακολούθησαν τον δρόμο του μοναχισμού. Αυτό το διδάχθηκα μέσα από τη συστηματική μελέτη του βίου των αγίων της Ορθοδοξίας μας κι άλλα θεολογικά κείμενα, από συζητήσεις και επικοινωνία με μοναχούς και φωτισμένους ιερείς, και με τον τακτικό Εκκλησιασμό, κατά τα επόμενα 30 χρόνια της ζωής μου.

Δεν γνωρίζω πώς τελικά δρομολόγησε τη ζωή του ο συγκεκριμένος φοιτητής μου, πιστεύω ότι ο Θεός τον βοήθησε, προσευχήθηκα εκ βάθους καρδίας γι΄ αυτόν. Ευελπιστώ ότι διδάχθηκε πώς να αναγνωρίζει και να αντιμετωπίζει με θεία διάκριση, αποτελεσματικά, τις φανταστικές μεταμορφώσεις των δαιμόνων εντός και εκτός του, μιμούμενος τα λαμπρά παραδείγματα των προκατόχων του, των πατέρων της Εκκλησίας μας, και εύχομαι να έχει πλέον καθαρθεί και προχωρήσει πνευματικά. Γιατί πολλοί, δυστυχώς, όταν τραυματίστηκαν από τα πορνικά βέλη παρά φύσιν, δεν εξελίχθηκαν σε πρωταθλητές της εγκρατείας και της κατά Θεόν αρετής, αλλά ζήτησαν νομική κατοχύρωση και κοινωνικά δικαιώματα, διαιωνίζοντας και επιβάλλοντας δημοσίως το πρόβλημά τους, κάνοντας μεγάλο κακό και στον φυσιολογικό πληθυσμό.

Από την άλλη πλευρά, η κοινωνία δεν τους λυπήθηκε για να τους βοηθήσει ουσιαστικά, απλά τους σφραγίζει νομικά, όπως με γάμους ομοφυλοφίλων, ώστε να μην μπορέσουν ποτέ να ελευθερωθούν από τη σωματική βεβήλωση και ψυχική απώλεια, και να μείνουν αιωνίως αγράμματοι πνευματικά.

Οι Άγιοι Πατέρες μας,  που επιβλέπουν εξ ουρανού,  είθε να επεμβαίνουν θαυμαστά, τους χρειαζόμαστε όσο ποτέ άλλοτε, στην εποχή της σκοτίας που διανύουμε.


Ο Θεός μεθ΄ημών

Ευθυμία Η. Κοντοπούλου

13/2/2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου