Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023

Συνταξιοδότηση με τιμή και συναδελφική υποστήριξη

                      



Είναι απορίας άξιον, πότε η μικρή Ευρυδίκη Ελ. Λινάρδου της Βαλύρας έφθασε στη συνταξιοδότηση...η ζωή κυλά γοργά κι εμείς, με τις έντιμες προσπάθειές μας, αφήνουμε στο πέρασμά της έργα αγαθά και ανεξίτηλα στον χρόνο. Καθώς η ψυχή του ανθρώπου, ως καρτερική Πηνελόπη, βλέπει στον ορίζοντα λαμπροστολισμένο το καράβι του Οδυσσέα -εαυτού να οδεύει προς την Ιθάκη χαίρεται, γιατί τούτος ο αγώνας δεν είναι μάταιος και ο αθλητής του βίου αναμένεται να λάβει στέφανο θείας δόξης. Ως γλυκιά ανάμνηση από την υπηρεσία της, η κα Ευρυδίκη Λινάρδου- Παπαλαμπίδου, Γεωπόνος, Διευθύντρια στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Ορεστιάδας, στόλισε με τους συναδέλφους της το Χριστουγεννιάτικο δένδρο, και ευχήθηκε ολόκαρδα, ο νέος διευθυντής που θα την διαδεχθεί, να αναλάβει επάξια τα καθήκοντά του. Ας δούμε τι δήλωσε η ίδια στη σελίδα της στο fb, εν όψει της συνταξιοδότησής της:

Σήμερα, 30-11-2023, με την υποβολή της 2ης αίτησης παραίτησής μου κλείνει ένας ιδιαίτερα σημαντικός και παραγωγικός κύκλος της ζωής μου, που ξεκίνησε με την αποφοίτησή μου από την Ανωτάτη Γεωπονική Σχολή Αθηνών στις 28-1-1981,στην ΕΑΣ Σουφλίου, συνεχίστηκε το 1982-83 στο ΤΕΛ Ορεστιάδας (ΚΕΤΕ τότε) και το 1984 με το διορισμό μου στη Διεύθυνση Γεωργίας Ορεστιάδας του Υπουργείου Γεωργίας, σήμερα Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Ορεστιάδας της Π.Ε.ΈΒΡΟΥ της Περιφέρειας ΑΜΘ.



Αποχωρώ από τη θέση της Διευθύντριας που υπηρέτησα τα δύο τελευταία χρόνια αλλά και πλέον των είκοσι σε θέση Προϊσταμένης σε τμήματα της Υπηρεσίας.

Νιώθω ειλικρινά μεγάλη συγκίνηση, αλλά και ικανοποίηση γιατί πιστεύω ότι κατέβαλα άοκνες και διαρκείς προσπάθειες να ανταπεξέλθω στα καθήκοντά μου από τις θέσεις που υπηρέτησα με απόλυτο αίσθημα ευθύνης συχνά υπερβάλλοντας εαυτόν. Κατευθυντήρια αρχή μου η άποψη ότι η ζωή του καθενός μας χαρακτηρίζεται από τα ίχνη που αφήνουμε στο πέρασμά της.

Στόχος μου ήταν πάντα η συμβολή μου στην ανάπτυξη του ευλογημένου αυτού τόπου που αγάπησα από την πρώτη στιγμή που ήρθα, υπηρετώντας τον πρωτογενή τομέα της πλούσιας Εβρίτικης γης, έχοντας πάντα στο νου μου τη φράση από τον όρκο μου "..να ασκώ το έργον του Γεωπόνου με αγάπην προς την γην και προς τούς ποτίζοντας αυτήν με τον ιδρώτά των γεωργούς.."



Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου στους συναδέλφους μου για την άριστη συνεργασία που είχαμε και για όλα όσα πετύχαμε,στο Γενικό Διευθυντή Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφέρειας και στους πολιτικούς μου Προϊσταμένους για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και την άριστη συνεργασία. Και βέβαια ευχαριστώ όλους τους Διευθυντές και υπαλλήλους των υπηρεσιών της Π.Ε.Έβρου, της Περιφέρειας, των Οργανισμών, του Υπουργείου, των Δήμων, των ΕΑΣ, του Πανεπιστημίου μας,τους Δημάρχους και Προέδρους, αλλά και όλο το κόσμο της περιοχής μας που με καλοδέχτηκαν και διατηρήσαμε άψογη συνεργασία.



Εύχομαι στο νέο Διευθυντή καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο έργο του”.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση και βαθειά συγκίνηση

Ευρυδίκη Λινάρδου-Παπαλαμπίδου



Η αγαπητή συμπατριώτισσά μας Ευρυδίκη Ελ. Λινάρδου-Παπαλαμπίδου, η οποία διαθέτει, συν τοις άλλοις, ιδιαίτερες ικανότητες, τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο, αναμένεται προσεχώς να μοιραστεί μαζί μας “εμπειρίες ζωής”, με Θεού αγάπη και σοφία, στα ώριμα, μετά τη συνταξιοδότηση χρόνια της, που θα έχει, όπως παραδέχεται η ίδια, περισσότερο χρόνο, μακριά από τα εργασιακά της καθήκοντα. Της ευχόμαστε ολόθερμα καλή συνταξιοδότηση, με θεία φώτιση, υγεία, ψυχική ηρεμία  και οικογενειακή ευτυχία.


          


Η Βαλύρα είναι υπερήφανη τόσο για το άξιο τέκνο της, όσο και για   τον γαμπρό της, τον κ. Δημήτρη Παπαλαμπίδη, Γεωπόνο και πρώην Διευθυντή στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Ορεστιάδας, τον οποίο διαδέχθηκε η άξια συμφοιτήτρια και σύζυγός του, κα Ευρυδίκη Λινάρδου -Παπαλαμπίδου, πριν από δύο έτη.





Οι δύο επιστήμονες γιοί τους και η νύφη τους, καθώς και τα πανέξυπνα και καλοαναθρεμμένα εγγόνια τους, είναι η σπορά τους, που αποδίδει χρυσά στάχυα στην όμορφη Ορεστιάδα. Είθε η μικρή Ευρυδίκη Παπαλαμπίδου της Ορεστιάδας της πονεμένης Θράκης, να ακολουθήσει τα φωτεινά αχνάρια της λατρεμένης γιαγιάς της.

Θερμές ευχαριστίες στην κα Ευρυδίκη Λινάρδου-Παπαλαμπίδου, που μοιράστηκε μαζί μας τον λόγο, τις ευχές της, και  πλούσιο φωτογραφικό υλικό,  εν όψει της συνταξιοδότησής της.


Ο Θεός μαζί σας!

Ευθυμία Η. Κοντοπούλου

1/1/2023


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου