Την ενδιαφέρουσα προσέγγιση του κ. Βασιλείου Τσούπρα όσον αφορά το φλέγον ζήτημα στην Παλαιστίνη θα παρουσιάσουμε σήμερα, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Επάλξεις” (Νοεμ. 2023, αρ. Φυλ.773). Ο κ. Βασίλειος Τσούπρας είναι Έλληνας Θεολόγος-Κοινωνιολόγος και συγγραφέας, γεννημένος το 1934 στο χωριό Καπελέτο του νομού Ηλείας. Τυφλός ο ίδιος από τα γυμνασιακά του χρόνια, κατά την περίοδο του Εμφυλίου Πολέμου το 1947, είναι αγωνιστής για τα δικαιώματα των τυφλών και των αναπήρων , ιδρυτής της Ορθόδοξης Πολιτιστικής και Κοινωνικής κίνησης ΕΠΑΛΞΕΙΣ, και διευθυντής σύνταξης της ομώνυμης εφημερίδας “Επάλξεις”, που εκδίδεται από το 1974.
Με τη συγγραφική δράση και τα κηρύγματά του έχει συμβάλει σημαντικά στη διαμόρφωση του Χριστιανοκοινωνικού ρεύματος στη θεολογική ζωή της Ελλάδας.
Μέσω των Επάλξεων και άλλων φορέων, στους οποίους συμμετέχει, εργάζεται ποικιλότροπα για την προστασία και προαγωγή των ανθρωπιστικών ιδεωδών και της ελληνικής πνευματικής και πολιτιστικής κληρονομιάς. Επίσης, επί σειρά ετών είναι παραγωγός ραδιοφωνικών πολιτιστικών και κοινωνικών εκπομπών (ραδιοφωνικές εκπομπές στο ραδιοσταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος), (βλπ. Βικιπαίδεια).
Ακολουθεί ο εμπνευσμένος λόγος του κ. Βασιλείου Τσούπρα με τίτλο:
“Η Παλαιστίνη πάλι φλέγεται”
Η Παλαιστίνη, αγαπητοί μας αναγνώστες, η χώρα δηλαδή στην οποία εκήρυξαν οι προφήτες και βάπτιζε ο Πρόδρομος, όπου παρουσιάστηκε το Πνεύμα το Άγιο “εν είδει περιστεράς”, η χώρα όπου εβάδισε, σταυρώθηκε και αναστήθηκε ο Κύριός μας και έδρασε η πρώτη Εκκλησία, αυτή η χώρα πάλι φλέγεται. Αντί για περιστέρια της ειρήνης κυκλοφορούν σιδερένια πουλιά, ξερνώντας θάνατο. Αντί για έργα αγάπης επικρατεί αδελφοκτόνο μίσος. Οι Εβραίοι και οι Άραβες είναι απόγονοι του ίδιου γενάρχη, του Αβραάμ, οι δε Εβραίοι από τον Ισαάκ, οι δε Άραβες από τον Ισμαήλ, γι΄ αυτό και καλούνται Ισμαηλίτες ή Αγαρηνοί. Το κακό είναι ότι η χώρα αυτή συνεχώς ανά τους αιώνες φλέγεται. Πολλοί ερμηνεύουν ότι το γεγονός αυτό οφείλεται στην αντίθεση των λαών που την κατοίκησαν. Οι πρώτοι κάτοικοι ήσαν ειρηνικά φύλα, Κρητικής καταγωγής. Μετά ήρθαν από την Ανατολή Σημιτικά φύλα, όπως ο Αβραάμ με τους Εβραίους και οι Φοίνικες. Η χώρα αυτή, που χωρίζει δύο θάλασσες, την Μεσόγειο από την Ερυθρά, και ενώνει δύο ηπείρους, την Ασία με την Αφρική, ήταν πάντοτε το μήλον της έριδος, κυρίως μεταξύ των Αιγυπτίων και των Περσών. Ο Μέγας Αλέξανδρος τους ελευθέρωσε, γι΄ αυτό ο αρχιερέας τους τον ευλόγησε. Δυστυχώς, ένας Αντίοχος τους υποχρέωνε να δεχτούν την ειδωλολατρεία, σε αντίθεση με την ελληνική παράδοση, που ήταν ανεκτική.
Έπειτα ήρθαν οι Ρωμαίοι και τους ξανασκλάβωσαν. Η θέση των Εβραίων στο κήρυγμα του Χριστού μας είναι γνωστή και αντίχριστη. Το 70 μ.Χ. οι Εβραίοι επαναστάτησαν κατά των Ρωμαίων. Νικήθηκαν, όμως και κατεστράφησαν. Η τελική ωστόσο καταστροφή συνέβη 60 χρόνια αργότερα, επί αυτοκρατόρων Τραϊανού και Αδριανού, οπότε συντελείται η διασπορά των Εβραίων σε όλον τον κόσμο.
Στα μέσα του 7ου αιώνα, την Παλαιστίνη κατακτούν οι Άραβες, μετά οι Τούρκοι, κατόπιν, για λίγο καιρό, οι Σταυροφόροι, μετά πάλι οι Τούρκοι και τέλος οι Άγγλοι. Ήδη, όμως, από τα τέλη του 19ου αιώνα εμφανίζεται ο σιωνισμός, μία κίνηση δηλαδή που είχε δύο σκοπούς, έναν φανερό και θεμιτό, την επανίδρυση του εβραϊκού κράτους και έναν κρυφό και αθέμιτο, την κατάκτηση όλου του κόσμου με έλεγχο των πάντων, όπως κάνουν τώρα με την οικονομία.
Και ο μεν πρώτος σκοπός εξεπληρώθη, μετά από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι ισχυροί της γης αποφάσισαν να ιδρυθούν στην Παλαιστίνη δύο κράτη: ένα εβραϊκό και ένα αραβικό. Οι Άραβες, όμως, οι οποίοι κατοικούσαν ήδη την χώρα αυτήν επί 23 αιώνες, δεν το δέχτηκαν. Έτσι, ξεκίνησαν οι αραβο-εβραϊκοί πόλεμοι μεταξύ των Παλαιστινίων και των Εβραίων, που στο μεταξύ είχαν ιδρύσει το κράτος των, το Ισραήλ.
Επομένως, στην χώρα αυτήν δεν θα επικρατήσει ειρήνη, εφ΄ όσον κατοικείται από δύο λαούς, των οποίων οι θρησκείες διδάσκουν το “οφθαλμόν αντί οφθαλμού” και απαγορεύουν την συνύπαρξη των εκλεκτών του Αλλάχ με εκείνους του Ιεχωβά και εφ ΄όσον και οι δύο λαοί έχουν ως υπέρτατο αγαθό την κατάκτηση των άλλων. Έτσι, λοιπόν, η Παλαιστίνη πάλι φλέγεται και θα φλέγεται, έως ότου και οι δύο λαοί εγκαταλείψουν την θεοκρατική των συνήθεια να επιδιώκουν οι μεν την κατάκτηση των δε.
Ας προσέξωμε εμείς οι υπόλοιποι να μην εμπλεχθούμε στα γρανάζια της κρεατομηχανής των δύο οπαδών του Αντίχριστου, γιατί όπου τσακώνονται τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια. Μεγάλη λοιπόν, προσοχή και πολλή προσευχή, με φροντίδα για την διάσωση των Αγίων Τόπων. Αμήν! Γένοιτο!
Βασίλειος Τσούπρας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου