Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024

Θαυμαστά έναν χρόνο μικρότερη!

                  

                                                      Φωτογραφίες: κα Ελένη Ι. Καρανάνου

Την όμορφη Ελένη της Βαλύρας- που μετά την ολοκλήρωση των προπτυχιακών σπουδών της στην Κοινωνιολογία, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, συνεχίζει με μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα του HR (Human Resources)- επιθύμησαν αφάνταστα οι δύο νέοι γονείς της, ο κ. Γιάννης Καρανάνος και η κα Διονυσία Γρίβα, που ζουν μόνιμα στη Βαλύρα, και κατέφθασαν πριν από δύο ημέρες στην Αθήνα, για να γιορτάσουν όλοι  μαζί τα γενέθλιά της. Έχουν τρεις  υπέροχους γιούς και είναι μία πολύ δεμένη-εκτεταμένη οικογένεια, ο Αγαθοκλής με τη σύζυγό του Μαρία και ο Ανδρέας με τη Γιάννα και τις τέσσερες κόρες τους ζουν  στην Καλαμάτα , ο Δημήτρης είναι  μετανάστης στη Γερμανία, η δε μελετηρή μοναχοκόρη τους διαμένει μόνιμα πλέον στην Αθήνα. Οι δραστήριοι, εργατικοί και προκομένοι γονείς με αισιοδοξία και υπομονή αντιμετωπίζουν την άδεια οικογενειακή φωλιά, που αναπάντεχα γεμίζει με τις φωνές των μικρών αγγέλων- εγγονών τους. Φέτος δεν άντεξαν την απώλεια της Ελένης από την οικογενειακή εστία, θυμήθηκαν όταν ήταν μικρούλα και γιόρταζε με τα παιδιά της γειτονιάς και τους συμμαθητές της τα γενέθλια και την ονομαστική της εορτή, που η αυλή του σπιτιού γέμιζε φωνές και ήταν μεγάλη η χαρά…Αλλά δεν πτοήθηκαν!



Με τις μικρές εγγονές τους , τις ανιψιές της Ελένης, και τη μητέρα τους κα Γιάννα Καρανάνου - η πρώτη, η Διονυσία, είναι και αναδεξιμιά της εορτάζουσας- κατέφθασαν στην Αθήνα για να απογειώσουν τη διάθεση της πολλά υποσχόμενης νεαρής Ελένης. Όμως,  οι ίδιοι , ως γονείς της στοργής, δυσκολεύονται να συνειδητοποιήσουν πότε κιόλας το μικρό τους κοριτσάκι πάτησε τα 25 χρόνια του. Ασυναίσθητα, 24 κεράκια έφεραν μαζί με την τούρτα και έκπληκτη η Ελένη είδε τον εαυτόν της να μεγαλώνει αντίστροφα!

Σχετικά με τα γενέθλιά της, πανευτυχής  η Ελένη μάς είπε τα ακόλουθα:



Ήρθαν οι δικοί μου στην Αθήνα και γιόρτασα τα γενέθλιά μου μαζί με την ανιψιά μου Χαριτίνη ! Το επόμενο βράδυ συνάντησα τον μασκότ της γειτονιάς μου, τον Τζιντζεράκο , που μού ευχήθηκε με τον δικό του τρόπο, καθώς με συνόδευε η καλύτερη φίλη μου. Το ερχόμενο Σάββατο θα μαζέψω φίλες και φίλους στο σπίτι για βραδιά επιτραπεζίων παιχνιδιών. Μου έφεραν λάθος κεράκια, έσβησα πάλι τα 24 χρόνια μου, όπως και πέρυσι…μεγαλώνω αντίστροφα! Χάρηκα πολύ που η οικογένειά μου ήταν μαζί μου την ημέρα των γενεθλίων μου!



Χρόνια Πολλά ΕΛΕΝΗ από τους συνεργάτες της ιστοσελίδα μας και τους Βαλυραίους συμπατριώτες μας. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τη χαρά σου.

Υ.Σ. Αγαπημένοι μας Γιάννη  και Διονυσία με το καλό να μετρήσετε σωστά του χρόνου τα κεράκια!

 

Ο Θεός μεθ΄ημών,

Ευθυμία Η. Κοντοπούλου

12-10-2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου