Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

“Ζωντάνεψε η εικόνα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ μπροστά μου!”

Ένα άλλο θαυμαστό περιστατικό , που δείχνει πόσο ζωντανή είναι παρουσία του Αρχαγγέλου  Μιχαήλ , είναι και το ακόλουθο:
Ένα ανδρόγυνο προχωρημένης ηλικίας από την Θεσσαλονίκη, στολισμένο με ευλάβεια και θεοσέβεια, ήρθαν και προσκύνησαν τον Ιούλιο του 2008 την Παναγία μας. Στην μετέπειτα συζήτηση ο ηλικιωμένος κύριος είπε τα εξής εντυπωσιακά.
“Ένα καλοκαίρι εγώ πήγα κοντά σ’ έναν Γέροντα που ασκείται σ’ ένα μοναστήρι της Μυτιλήνης και μ’ έμαθε να προσεύχομαι. Μ’ έμαθε όλες τις προσευχές και επειδή του είπα πως θα πάω να προσκυνήσω και τον Αρχάγγελο Μιχαήλ στο Μανταμάδο, μ’ έβαλε και έμαθα το απολυτίκιό του, “Όπου επισκιάσει η Χάρις σου, Αρχάγγελε…”
Ο γυιός μου εκείνη την εποχή υπηρετούσε στρατιώτης στην Μυτιλήνη. ¨Ήθελε έξι μήνες για να τελειώσει. Τότε παρουσιάστηκε μια θέση σε μία μεγάλη εταιρεία ηλεκτρικών συσκευών. Αλλά δεν ήταν δυνατόν να περιμένει η θέση έξι μήνες κενή. Εγώ όμως πίστευα πως ο Αρχάγγελος θα βοηθήσει!

Πρέπει όμως να ομολογήσω πως παλιότερα ήμουν πολύ δύσπιστος. Μου έλεγε η μητέρα μου:
-     Παιδάκι μου, μην είσαι δύσπιστος. Όταν οι Βούλγαροι απαγόρευαν να λειτουργήσουμε ένα εκκλησάκι των αγίων Αναργύρων στην γιορτή τους, οι άγιοι δάκρυσαν. Εγώ, με το χέρι μου, με το δάχτυλό μου σκούπισα το δάκρυ τους από την εικόνα!
Από την ημέρα όμως αυτή που πήγα να προσκυνήσω τον αρχάγγελο και να προσευχηθώ για τον γυιό μου, όλα άλλαξαν.
Ενώ ήμουν γονατιστός, μπροστά στην εικόνα του και του έλεγα “κάνε κάτι, Αρχάγγελε, να τακτοποιηθεί το παιδί μου, να πάρει τη θέση αυτή”, μετά σηκώθηκα για ασπαστώ την εικόνα του. Καθώς το βλέμμα μου έπεσε στο πρόσωπό του, ταράχτηκα και συγκινήθηκα μαζί. Η εικόνα είχε ζωντανέψει μπροστά μου! Τα μάτια του ανοιγόκλειναν και τα χείλη του εκινούντο!
Αυθόρμητα φώναξα την γυναίκα μου που ήταν εκεί κοντά. Αλλά ώσπου να έρθη εκείνη, δεν είδε τίποτε.
Από τότε κοιτάω με δέος την κάθε εικόνα. Όταν θέλει ο Θεός, κι αυτές ζωντανεύουν!
Όσο για την θέση στην εταιρεία, κατά θαυμαστό τρόπο κρατήθηκε κενή για έξι μήνες και την πήρε  ο γυιός μου!”
“τὰ ἀδύνατα παρὰ ἀνθρώποις
δυνατὰ παρὰ τῷ Θεῷ ἐστιν”
  ( Λουκ. 18, 27 )
Ας είναι δοξασμένος εις τους αιώνες.



Από το βιβλίο: «ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Ουράνια μηνύματα
Θαυμαστά γεγονότα»
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΑΡΝΑΚΟΒΑΣ
ΔΩΡΙΔΑ 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου