Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Σύγχρονα θαύματα στην εποχή μας:Ο σταυρός κόλλησε στο μέτωπό μου και…

IMG_3478
Ονομάζομαι Μαρία Οικονόμου και κατοικώ στον Βύρωνα.Ο Γέροντας Νεκτάριος ήρθε μαζί με τους πατέρες της Ιεράς Μονής στην ενορία μας. Εγώ είχα χτυπήσει στο ισχίο, πονούσα πολύ και δεν μπορούσα να περπατήσω. Ο Γέροντας με σταύρωσε με το Τίμιο Ξύλο και ο Σταυρός κόλλησε στο μέτωπό μου. Τα αποτελέσματα ήταν άμεσα, καθώς άρχισα να νιώθω πολύ καλύτερα και σε δυο-τρεις μέρες περπατούσα κανονικά χωρίς κανένα πόνο. Την ίδια ημέρα ο Γέροντας σταύρωσε και τον σύζυγό μου Νικόλαο, ο οποίος εκείνο το διάστημα είχε πολύποδα στο έντερο. Ήταν μεγάλος σαν πεπόνι. Οι γιατροί συνέστησαν να γίνει επέμβαση και μετά ακτινοβολίες και χημειοθεραπείες. Με την χάρη του Τιμίου Ξύλου η επέμβαση ήταν επιτυχής, πρέπει δε να τονίσω πως ο σύζυγός μου δεν έκανε ούτε ακτινοβολίες, ούτε χημειοθεραπείες. Ας είναι δοξασμένος ο Κύριός μας.

Μαρία Οικονόμου
Κύπρου 20-22 Βύρωνας
IMG_3459IMG_3425
Επιβεβαιώθηκε ο Γέροντας και όχι ο γιατρός μας 
Ονομάζομαι Ευφημία Δέσποινα Στεφάνου και είμαι παντρεμένη με τον Ηλία Λιοδάκη από το 2009.
Λίγο καιρό πριν παντρευτούμε, ανακάλυψα ότι είχα πρόωρη εμμηνόπαυση. Ο τότε αρραβωνιαστικός μου και νυν σύζυγός μου, στο τόσο σοβαρό αυτό πρόβλημά μου, είπε ότι μαζί θα προχωρήσουμε και θα βρούμε την άκρη, ώστε να τεκνοποιήσουμε.
Αμέσως μετά το γάμο ξεκινά ο Γολγοθάς μας, κάνοντας σταδιακά 3 αποτυχημένες εξωσωματικές και αλλάζοντας συνέχεια γιατρούς. Η απογοήτευση μεγάλη καθώς και η θλίψη μας.
Το 2013 κάναμε ένα ταξίδι αναψυχής στην Ναύπακτο και χωρίς να γνωρίζουμε το τι θα ακολουθήσει, κάναμε μια επίσκεψη στην Ιερά Μονή του Αγίου Αυγουστίνου και Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ. Εκεί όντως τυχαία, συναντήσαμε τον Γέροντα Νεκτάριο Μουλατσιώτη, που μας προσέγγισε με πολύ αγάπη και πολλή στοργή. Του εξιστορήσαμε το πρόβλημά μας, μας είπε να διαβάσουμε το βιβλίο «όταν ο ουρανός μιλά» και σε 10 ημέρες που θα ερχόταν στην Αθήνα για ομιλία να πηγαίναμε να τον ακούσουμε και μετά να τον δούμε προσωπικά για να μιλήσουμε.
Πράγματι έτσι και έγινε. Τελειώνοντας την ομιλία τον είδαμε, μιλήσαμε και μας σταύρωσε με το Τίμιο Ξύλο, αυτό συνέβηκε μετά κι άλλες φορές. Καθώς μας σταύρωνε, μας είπε ότι κάποιοι μας είχαν κάνει κάτι κακό για να μην αποκτήσουμε παιδιά. Τον πίστεψα γιατί ο Γέροντας μου έδωσε από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα, το συναίσθημα της εμπιστοσύνης. Μας είπε να μην τρομάξουμε και να κάνουμε ότι μας πει και με την βοήθεια του Θεούλη, θα πάνε όλα καλά. Μετά από λίγο καιρό με προσευχές και από τους δυο μας, με αγιασμό και αντίδωρο καθημερινά, εκκλησιασμό κάθε Κυριακή, νηστεία Τετάρτη και Παρασκευή και άλλα διάφορα που για εμάς ήταν ακουστά αλλά ποτέ δεν τα κάναμε, ξαναπροσπαθήσαμε. Τηρήσαμε κατά γράμμα ότι ακριβώς μας συμβούλεψε ο Γέροντας.
Τον Ιούλιο του 2013 κάναμε την 4η κατά σειρά εξωσωματική, που όλως παραδόξως αυτή τη φορά είχε θετικό αποτέλεσμα.
Αμέσως μιλήσαμε τηλεφωνικά με τον Γέροντα, συναντηθήκαμε και μου σταύρωσε την κοιλιά. Μου είπε ότι το ένα παιδί στην δεξιά μεριά της κοιλιάς είναι αγόρι και ότι υπάρχει άλλο ένα παιδάκι ακόμη. Η εγκυμοσύνη κύλησε πάρα πολύ καλά με την βοήθεια του Θεούλη και με τις προσευχές του Γέροντα και όλων μας φυσικά.
Κάποια στιγμή, σε μια από τις καθιερωμένες επισκέψεις μας στο γιατρό μας, μες είπε ότι έβλεπε δυο κοριτσάκια. Δεν ξέρω γιατί, αλλά ενώ άκουγα τον γιατρό πάντα σε ότι μου έλεγε, στη συγκεκριμένη περίπτωση πίστευα ότι έκανε λάθος, γιατί πίστευα και θυμόμουνα τα λόγια του Γέροντα, «ότι το παιδί δεξιά είναι αγόρι».
Πραγματικά σε μια επόμενη εξέταση, επιβεβαιώθηκε ο Γέροντας. Από την δεξιά πλευρά της κοιλιάς που είχε σταυρώσει ο Γέροντας ήταν πραγματικά αγοράκι.
Στα μέσα Μαρτίου του 2014, γεννήθηκαν δυο υγιέστατα παιδάκια, ξανθά με γαλανά ματάκια. Ο μικρός μας Νεκτάριος (προς τιμήν του Γέροντα) και η μικρή μας Μαριάνθη. Την βάπτισή τους την έκανε ο ίδιος ο Γέροντας Νεκτάριος στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Πειραιώς.
Ευχαριστούμε τον Θεό μας, αλλά και τον Γέροντα Νεκτάριο Μουλατσιώτη, που με τις προσευχές του και το σταύρωμά του, αποκτήσαμε τα δυο μας παιδάκια.
Ευφημία Δέσποινα Στεφάνου & Ηλίας Λιοδάκης
Αριστοφάνους 62
Αμφιάλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου