Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Συγκλονιστικο Θαυμα: Μιλησε αφου προσκυνησε την Αγια Ζωνη της Παναγιας !!!

Μία τρίτεκνη μητέρα από το Μαρούσι αποδίδει σε θαύμα της Αγίας Ζώνης της Θεοτόκου τα πρώτα λόγια που άκουσε από τα χείλη του τρίχρονου παιδιού της, το οποίο μέχρι πρότινος δεν είχε πει ούτε λέξη! 
Η 42χρονη γυναίκα επισκέφθηκε την περασμένη Πέμπτη τον Ιερό Ναό των Αγίων Αναργύρων στη Νέα Ιωνία μαζί με το κοριτσάκι της για να δουν από κοντά και να προσκυνήσουν το ιερό κειμήλιο της Παναγίας.
 
Το ίδιο βράδυ, όταν επέστρεψαν στο σπίτι και η μητέρα έβαλε την κορούλα της για ύπνο, άκουσε έκπληκτη και συγκινημένη το παιδί να μιλά για πρώτη φορά! «Καληνύχτα, μαμά!» ήταν οι πρώτες τρυφερές λεξούλες που ξεστόμισε το ηλικίας τριών ετών κοριτσάκι, που ως τότε δεν είχε μιλήσει, κάνοντας τους γονείς του να ανησυχούν για την αναπτυξιακή εξέλιξή του.
Η μητέρα, η οποία έχει άλλα δύο παιδιά και εργάζεται ως οικονομική σύμβουλος σε επιχείρηση ηλεκτροδότησης, αποφάσισε να μοιραστεί το μικρό «θαύμα» που βίωσε και κοινοποίησε την εμπειρία της σε εκκλησιαστική ειδησεογραφική ιστοσελίδα, γράφοντας μεταξύ άλλων:
«Όταν την καληνύχτισα, για πρώτη φορά το παιδάκι μου μου είπε καληνύχτα μαμ, έτσι όπως σας το γράφω. Για πρώτη φορά το κοριτσάκι μου έφτιαξε μια φράση, ακόμα και λειψή, που λένε. Μέσα μου ευχαρίστησα, έκλαιγα στον Θεό για τη βελτίωση του παιδιού μου. Φώναξα και τον Σπύρο (σ.σ.: τον σύζυγό της) να χαρεί και αυτός, που δεν το πίστευε... Δεν ξέρω αν ήταν Θεία Πρόνοια, αλλά από εκείνη τη μέρα κάθε βράδυ ευχαριστώ τον Θεό και τον παρακαλώ να πει κι άλλες λέξεις το παιδάκι μου» πρόσθεσε συγκινημένη η 42χρονη μητέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου